czwartek, 11 października 2012

Od dawna nosiłam się z zamiarem stworzenia bloga, uwielbiam modę  zwłaszcza dziecięcą, interesuje się również fotografią. Z racji tego iż mam synka, pokochałam modę chłopięcą , niestety ubranka chłopięce są dość "skromniejsze" i w rzeczywistości mniejsza ilośc na sklepowych półkach niż ta dziewczęca. Ale mam nadzieje że z czasem to się zmieni, widzę że już coraz więcej ubranek dla chłopców pojawia sie choć to jeszcze nie jest porównywalne.

Przejdźmy do setna, otóż chciałabym na tym blogu w większości zająć się modą dla chłopców, ale nie tylko...


Chcę również pokazać jak stworzyć pokoj dla dzieciaczków, jakie wybrać dodatki, stworzyć kąciki gdzie ktoś może coś wypatrzy dla siebie.


Matka - wieczna marzycielka, która uwielbia realizować swoje marzenia. Dusza artystyczna

Alex - mały inteligętny uparciuszek, miejący zawsze swoje zdanie i nie zawsze takie samo jak matka. Również dusza artystyczna .


Matka gdy była mała wiecznie siedziała w stercie ciuchów, czego nikt oprócz mojej mamy nie rozumiał (mama miała chwile wytchnienia, córa świetną zabawę). Wszyscy w koło współczuli codziennego sprzatania. Zatem już od małego fascynowała mnie moda.


A. uwielbia sam wybierać w czym pójdzie do przedszkola, od dawna dawałam mu do wyboru np. dwie bluzeczki i zawsze wybierał. Uwielbia kolor niebieski, zatem większośc ubranek ma w tym oto kolorze, choc ja jako matka staram sie wprowadzać również inne kolorki.

Nie chcę Was męczyć długimi opisami, wolę zdjęcia i krótkie opisy. Będą również negatywy i pozytywy tego w czym chodzi moje dziecko. Czyli to co wyprobowane i czy warto , mam nadzieje że to się komus przyda i będziecie tu ze mna.
Zatem zapraszam do naszego małego, zwariowanego świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz