piątek, 19 października 2012

Cudowne wspomnienia...

Czasem przechodząc ulicą, z racji tego iż jestem wzrokowcem, przyglądam się jak maluszki są ubrane i musze przyznać że coraz częsciej spotyka sie naprawdę ślicznie ubrane dzieci.
Co mnie i moje oko bardzo cieszy.

Nie trzeba wybierać się na jakąś wyjątkową okazję typu urodziny, wesela aby spotkać tam elegancko ubrane maluszki, wystarczy wyjśc na ulicę, a nawet plac zabaw.


   Ostatnio przeglądałam swoje zdjęcia z dzieciństwa i muszę przyznać że pamiątke mam cudną, ale za to dziękuje moim rodzicom (zwłaszcza mamie bo to ona dbała o nasz wygląd i ubranka
ale to oczywiste, choć znam przypadki gdzie i ojcowie mają dobry gust i umieją cudnie ubrać swoje pociechy).

Chciałabym również aby taką wspaniałą pamiątkę z dzieciństwa miał mój synek.
Dlatego staram się uchwycić jak nawięcej, zwłaszcza gdy jest piękna pogoda.








Zdjęcia są mojego autorstwa, nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz